wihooo



















Idag har jag mockat en massa, torkat golv, putsat fönster och städat. Puh.
Men har hänt en massa roligt sen sist också känner jag. Har varit på en teater som vi kan kalla för ganska speciell, har skaffat mig ett pass, (Dock fick jag inte ha mina brillor på mig så får väl se hur det ser ut... Ni kanske får se om ni har tur.) Greta har fyllt 18 år också! Min lilla tjej ;) Så vi for på Corona och hade så jävla kul! Har inte dansat och skrattat så mycket på vääldigt länge trots att jag har haft väldigt kul de senaste helgerna också.
Imorgon ska jag VILA och börja packa lite smått till fjällresan som sker i helgen, man måste ju börja i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0