Can´t find entrance

Ser fram emot att se musikalen som delar av sp09, te09 och ae09 ska sätta ihop! Medans de skrev manus och planerade kulisser satt jag själv och skissade och gjorde mig en bildmapp att samla mina framtida mästerverk i. Blev för övrigt ganska upprörd då jag insåg att de slängt min gamla mapp med en massa fina grejjer i ju.. Upptäckte nämligen förra terminen att jag har en liten talang i bild. (MVG) Men allt är nu kastat, så inga bevis finns det heller förutom betyget. Aja.

Har idag även hunnit med: Körlektion (gick asbra), besök hos mormor&morfar (trevligt å se dem igen), lagat mat med mor min (tacopaj), cyklat (så svetten rann), sett på Robinson (i brist på annat att göra), ska nu vika lite tvätt och kolla runt på diverse bloggar. Så sov gott nu mina gullefjun! Speciellt du Greta ♥

Kommentarer
Postat av: Anita

Känns bra att veta att Greta har dej som vän.

2011-08-30 @ 11:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0