Vecka 31 (?) (Vild gissning ;P)

Trodde i måndags att jag skulle få en vecka då jag kunde göra mest ingenting. Men så bidde det inte. Sålde mina sista jordgubbar någonsin hoppas jag. En gång men aldrig mer lixom.. (!) hehe. Den kvällen körde jag och Greta till Pengsjöbadet och tog oss ett kvällsdopp. Underbart varmt va det, ofattbart typ. Tisdag vaknade vi av en telefon som ringde - vi blev iochmed det samtalet medbjudna till Ava camping. Dit for vi efter en timma - badade, solade och åt go'mat va vad vi sysslade med där. Sen vart det bad i Mjösjön, 23º varmt va det där, så vi fick lov att bada två gånger (A) Man måste ju passa på ! Onsdag blev det sctan och ytter Kolksele. Trevliga ställen det me ! Hos Sara blev det sola hela torsdagen + bad, nice kan jag lova.

Åsså idag då. Va till stan idag me, framförallt för att va lite stöd åt min modiga bästavän. Greta. Hon gjorde sin första tattoo, nice blev det, verkligen!

Och imorrn vankas det 88års kalas + och en kväll på 5ive :D NAAAJS
 



Jag & min modiga vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0