no voice ;(

Sitter och väntar på att min röst ska komma tillbaka. Ni förstår inte hur jobbigt det är att vara utan röst fast man inte äns har ont i halsen. Ljudet kommer bara inte upp ur halsen lixom. Men jag antar att rösten är överansträngd efter den roliga kvällen på 5ive under lördagen. Hände ju endel då kan jag berätta.
Idag har jag stått utanför ica och sålt jordgubbar, och kommer fortsätta med det tills slutet på juli, ganska trevligt sommarjobb måste jag påstå. Så kom och hälsa på mig och köp lite jordgubbar vett ja.

Nu ska jag fortsätta att kurera min röst, vill prata nu dock... men det får vänta några dagar tror jag, verkar det som iallafall ;(





Vore inte helt fel med lite mer morsdagsfirade, med belgiska jordgubbar på en svensk gräddtårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0