:D

Har varit en hektisk vecka, känner ärligt talat inte av det minsta att jag har fått sommarlov. Men idag ska jag passa på att njuta av solen tills klockan halv tre då det bär av till vännäs för att jobba igen. Men först en kort resumé av helgen:
Fredag såldes det jordgubbar för fulla muggar(askar) och sen traskade vi hem till Emma för massa god mat. Där hade vi riktigt trevligt trots att jag va rätt sliten efter en heldags jobb i regnet. När klockan närmade sig halv elva for vi hem till Stina och spelade lite kubb, tror faktiskt att mitt lag vann ;D Rätta mig om jag har fel, jag var upptagen med att jaga mygg nämligen...
Lördag vaknade jag hos Emma och vi blev glatt överraskade av det fina vädret. Som tyvärr snart blev till regn och åska, men ingen regnbåge :O När jag kom hem for vi till stan och började flytta ur den kära lägenheten... ;( så jag bor hemma nu ja... Hjälp mig att hitta en ny lägenhet från Augusti tack ! Vill inte bo hemma... !
Söndag blev det ännu mer flyttstädning, så nu har jag inga grejjer kvar i lägenheten som är mina. Sad.
Sen blev det städning hemma eftersom mitt rum blev överfullt av kartonger.. men lyckades på nått vis stuva undan dem iallfall. Till sist fick jag sällskap av min bästa vän som ni kanske sett på facebook, Greta :D

Bilder från Turkiet:


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0