2day

Sitter och är duktig (tack vare Greta) på biblioteket och gör läxor. Har nämligen äntligen (vilket fint litet rim det blev där förresten) gjort klart min engelska arumentation. Check! Ska snart fortsätta med lite kultur... ser inte fram emot det dock.. men det ska nog gå bra ;D

Imorse förresten hade jag och Emma sovmorgon, men olyckligt nog hade jag kollat fel på busstabellen. Vem kollar egentligen de där små siffrorna?! Inte då jag.. hehe. Nämen vi fick traska till busstationen och ta en buss lite senare. Så vi kom försent ja, men vi hann göra muntliga np i eng ändå, gick rätt bra också tror jag :D



Här har vi en liten (stor) hund, sööt va ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0