uschabuscha...

...va dålig jag har blivit på uppdatera. Men det gör väl ingenting egentligen.

Igår drog jag på 5ive för första gången, hade en sjukt rolig kväll. Började tillsammans med Dennis att se på när Emma och Tina spelade match. Bra spelat flickor ! Sen drog vi hem till mitt och Gretas place där blandat folk sammanstrålade. En riktigt lyckad mix måste jag påstå. Trots lite problem med ej uppdaterade leg och några  oönskade samtal blev kvällen underbart lyckad. Träffade gamla vänner, nya vänner och spenderade mycket tid på dansgolvet :D

Dock tog jag inga bilder... veet, skittråkigt. Men det glömde jag liksom bort. Men ni ska få en en bild på den fina lappen vi satte upp på dörren för att varna grannarna nån annan dag. Till er som va där: nu är det fatiskt ett svar på lappen av en granne också XD haha ("VAAAA!!!???")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0