20, 21 maj

Helgen har bjudit på en massa skojjigt kan jag berätta. På Fredag kikade jag och emma runt ett tag på stan och efter det blev jag serverad köttfärssås av henne och Gretchen. Smarrigt värre, och vilken service. Senare på kvällen kom en bladad skara människor på förferre hos oss innan vi skulle på 5IVE. Där hade vi riktigt kul, fast känndes mest som man sprang och letade varandra.



















Dan därpå städade vi på morgonen och tog sen en promenad i det sköna vädret till ICA för att inhandla lite frukost. När vi käkat drog vi ner på stan igen där vi fick se dans, musik och masssa folk. Vi hittade den vilsna lilla Isabell också. Hon blev minst sagt mycket glad att se oss. De tog sen bussen till vännäs. Men jag fick snart se dem igen, då de tog bussen tillbaka för en ny förfest hos moi & Greta.



















Nere på stan fick vi äntligen se Roger (en fågel, han bodde på landet, och Roger hette han) Pontare! Som vi hade längtat! (Iallafall Gustaf) När de flesta sen tagit bussen hem till Vännäs fick jag besök av Ellen, och fick mig en trevlig liten pratstund.

Grymt härliga kvällar och dagar ♥ Och TUR att jorden inte gick under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0