tydligen...

... 11 dagar kvar i skolan nu. Skapar glädje och ångest - visst det är bara 11 dagar kvar i skolan vilket är väldigt skönt. Men å andra sidan har jag 11 skoldagar på mig att göra en geografisk fördjupning, 3 svenskaprov, läsa en engelsk bok (?), prov i kultur som dessutom tydligen kommer basera hela mitt betyg i den kursen :S och säkert flera andra uppgifter som jag glömt...

Men det ska nog ordna sig. Jag ska till Turkiet om drygt 2 veckor och i sommar har jag ju jobb ! :D Härligt !

Kommentarer
Postat av: Pelislatinox

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-09-01 @ 13:46:36
URL: http://pelislatinox.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0