busy time

(För dig som är intresserad av vad jag gjort i helgen: läs, annars stunta i det ;) )
Mycket på gång den här helgen. Fredag förades det hos mig, vilket syns.. Sen for vi med en 40 minuter sen buss till Corona, där dansade vi som aldrig förr och fick sen skjuts hem. Lyckad kväll! På lördag var det julpyssel som stod på schemat, gjorde en julkrans, najlikaapelsin, ullhjärta och några julkort och fick äta årets första julbord, myspys! Idag har det städats, handlats, pyntats, bakats och provsmakats och snart kommer hela tjocka släkten på besök. Mamma min fyller nämligen år på måndag.

Och även fast det inte känns så, så är det första advent idag kära vänner ! Glöm inte det ! Tror det är bristen på snö som gör mig förvirrad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0