Överaskad :D


Världens bästa vänner hade igår fixat en massa överraskningar till mig. Först blev jag tvingad att stanna i vännäs trots att jag hade bestämt mig för att åka hem till la familja. Sen går jag o Greta å handlar... vägen dit så går greta mkt sakta, är omständing inne på affären och sen ska hon på toa (!?!?!) :O. Tänker inte mer på det föräns jag kommer innanför dörren och möts av 10 skrikande brudar! Dödsskriket som kommer ur min mun är inte lugnt!!! De berättar att vi ska ha drinkkväll och lite mys sådär... Jahapp.. tänker jag, inte speciellt taggad. Efter nån timma med go mat, spel och några drinkar tvingas jag gå iväg till ica för att köpa chips med emma. Hon hade "sträckt" sig i rumpan så var tvungen att gå väldigt sakta.... kisspaus på vägen och skulle gå å hälsa på nån tom. ville ju inte missa massa av kalaset hemma.. men följde motvilligt med dit också. När jag kommer in i lägenheten andra gången går jag in i köket med chipsen och ser att de har gjort en tårta! Happy! Berömmer hur gulliga de är och går sen tillbaka ut i hallen efter en stund och ser MASSSA folk i vardagsrummet :O :O :O !?!?! Förvirrad, skriker, skrattar, kramas!
En massa prat, sms, telefonsamtal, underliga saker som skett under veckan kan jag äntligen förstå! Alla sa tex åt mig att ta det lugnt på fredagkväll... haha! Kunde verkligen inte förstå Varför!?!?! :D hahaha buuusar!

Jag anade INGENTING någonsin! Tack för en underbar kväll, uppskattar det otroligt mkt! Tror inte ni förstår! Alla borde få en överraskningsfest, det är oslagbart, verkligen! Älskar er alla ♥
Fick ett superfint hasband, tavlan ovan, chokladask, vinglas, twisterband, after eight, ett linne, en drinkbok, massa kramar och gratulationer! Kan bara säga TACK för allt!
// Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0