Den här nyår'n blir svår att toppa !

Efter en trevlig, mysig och god middag började det föras och spelas spel även den andra kvällen. Sen bar det av med taxi till Hemavan och hemavans högfjällshotell efter ett litet våldgästande hos någon.. :D Har dock bara bilder från timmarna i lägenheterna, hade inte något vett att fota med mobilen senare under kvällen nämligen. Men väl på hotellet hade vi riktigt trevligt, träffade bland annat greta, köpte godaste drinken jag någonsin druckit - en P2 tror jag den hette. Men missade tolvslaget lite halvt, men lyckades av en slump kika på mobilen då klockan var 00.00 :D Lycklig jag blev då, hiihi. Fick en nyårskyss, hade bästa klänningen någonsin (hehe), skrattade en massa, jackan försvann - men fick tillbaka den, sen gick vi på tigerjakt (taxijakt) och det va då när jag sprang ner för en halkig backe med klackar som jag halkade och en taxi backade över benet och kvällen slutade med ambulans och tillslut en säng med benet i högläge bredvid sötsara :)
Och btw, fick se två livs levande sälar den här helgen också :D thihi

Kommentarer
Postat av: Sara

när fan var jag när du såg sälar? sen kom jag på....

2012-01-02 @ 20:37:49
URL: http://saraemiliajakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0