ÖVERKÖRD

Jag kan fortfarande inte förstå att en taxibil har kört över mitt ben. Den backade över hela jävla benet..! Bara för att jag va tvungen att halka. Men ställde mig upp direkt efter även om jag tydligen inte kunde gå så bra som jag trodde. Först när jag satte mig i taxin efter att chauffören förstått vad som hänt så började det göra ont. Så jag ringde 112. Men Emma fick snart ta över telefonen.. hehe. Mötte ambulansen och blev körd till sjukstugan. Där konstaterade dem att inget va brutet och jag kunde redan då stödja på benet. När vi blev hemskjutsade möttes vi av en stor hög med ca 10 ungdomar liggandes i trappen, jag och emma hade nycklarna. Haha, så det kan gå. Men nu är hjulspåret borta från benet.. dock vet jag inte exakt vart den körde över mig.. va ju liksom i chock.. grät nog bara för att en BIL hade kört över mig, för det gjorde inte så ont vad jag kan minnas.
Snart ska ni få se bilder från den bästa nyårshelgen jag varit med om iallafall ! Det här gör vi om ! Och då ska det brytas nåt också ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

lika bra att göra det ordentligt!

2012-01-02 @ 17:49:40
URL: http://saraemiliajakobsson.blogspot.com
Postat av: Sofia

Haha, sånt som bara händer på nyårsafton känns det som... Gott nytt år!

2012-01-08 @ 14:21:28
URL: http://givealittlelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0