Att blogga

Att blogga ser jag på som ett roligt sätt att själv kunna minnas saker man har varit med om, både roliga och mindre roliga saker genom att se tillbaka i arkivet. Som en dagbok, fast inte lika personlig. Dock känns det rätt meningslöst att skriva när man faktiskt inte gjort något intressant även om man kanske vill komma ihåg det man gjort. Kanske för att det är intressant för mig & för personer som varit inblandade. Men andra kan ju finna det intressant också om man har tur. Då beror det ju förstås på vad som är intressant.. antagligen tycker inte nån annan än mig att en viss låt äger! Eller att det tydligen finns typ 30 smileysar till facebook :O Men i slutändan är det ju min åsikt som räknas då det gäller min blogg, antagligen. Personligen älskar jag det faktum att andra bloggar, oavsett vad det handlar om då det gäller bloggar som personer jag känner skriver. Dock har bloggandet både för egen räkning och för vännernas sinat nu när sommaren startat(?) kanske för att man är upptagen på annat håll, för att man inte ids eller för att man tror att andra finner ämnet ointressant.
Att inte ha nån bild som passar inlägget kan också hålla mig tillbaka iallfall.. Ojoj vika I-landsproblem

Kommentarer
Postat av: Stina

haha, tycker du ska blogga mer! speciellt med bilder, är alltid kul att se, även fast det inte är så jätteintressanta saker! :D

2012-07-02 @ 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0