Blomma där i gräset

Som ni kanske har förstått så är jag husvakt åt ett antal hus fram till idag. Men olyckligt nog hade min cykel fått punka i söndags då jag första dan skulle ta mig iväg för att få nycklar osv.. Men tur man har en snäll moster som lät mig låna hennes cykel. Har idag lyckats ta mig upp för Pengsjölian och ner för Lybäcksbacken på cykeln för att kolla till lillebror hemma. Han mådde bara bra. Vi har nu hjälpts åt att göra tacos, mumma! Plockat en hel del jordgubbar här också, men bara en rad, orkade inge mer.. men blev äändå en hel bunke! Snart ska jag ta mig tillbaka til Vännäs, men i omvänd ordning uppför/nedför backarna den här gången. Step & Larsson ska då matas för sista gången av mig den här sommarn:) Ikväll ska det städas i lägenheten, för den som vill hjälpa till finns det jordgubbspaj som belöning;)
 

Kommentarer
Postat av: barasara

jag kunde ha hjälpt dig!speciellt om det bjöds på jordgubbspaj!!

2012-07-27 @ 22:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0