Du får vara hur du vill, jag kommer vara mig själv

Om två ynka dagar bär det av mot Skellefteå och Trästocksfestivalen. Så pappa har nu lärt mig hur man använder sig av spritköket, igår provade jag att sätta upp tltet också i brist på anant å göra. När det ändå var uppe så bäddade jag iordning där och sov där inatt. Dock hörde jag några läskiga ljud.. och vaknade av en mardröm. Drömde att jag satt i tältet med datorn. Utanför tältet så var det någon som pratade, han pratade om hemligheter som handlade om sig själv. Dock minns jag inte nån hemlighet... Men iallafall så dör min dator då och gör ifrån sig nåt trumpetande ljud typ. Personen utanför tystnar och helt plötsligt kramar han om mig utifrån tältet jättehårt! Paniken ökade och sen vaknade jag... klockan var då halv åtta på morgonen och hett som attan var det i tältet. Jag gick då in och la mig i sängen. hihi. Idag har jag packat ihop tältet och otroligt nog fick jag ner det i väskan som det ska va i, lucky me! 

Kommentarer
Postat av: stinis

wihoo, bra att du provat tältet! :D

2012-07-18 @ 19:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0