Tårkanalerna rinner över om & om igen

Idag har jag förlorat en kär vän.. min lilla gosekisse Gråis. Låter kanske töntigt, men jag kommer sakna honom så grymt mycket. Tanken på att jag aldrig mer kommer få hålla honom som en bebis, gosa med han, leka med han, höra hans rop eller se honom ligga på köksbordet igen gör ont. Kommer sakna hur han alltid tittade på mig, hoppade upp i famnen i soffan, busade i trädgården eller som senast idag låg och solade med mig på gräsmattan och försökte få min uppmärksamhet och bara väntade på att få bli gosad med. Men idag fick han en tid hos veterinären. Han har på senaste hostat mycket och blivit mager, så mamma tog han dit. Mamma ringde och berättade att de ville ge han en spruta för att låta han somna in., Tumör och knölig lever, levervärden över skalan(vad nu det betyder), dåliga hjärtklaffar, en svullen njure, uppsvälld mage och svårt att andas. Att jag inte förstått att han mått så dåligt gör ondare i mig än vad man kan tro. Men han mår bättre där han är nu - i katthimlen, som jag och lillebror sa då vi var små. God natt Gråis ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

:(
du kan få min katt :]

Svar: gullig du är
Julia

2012-07-03 @ 21:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0