Vännäsdagarna 2012

Årets vännäsdagar är slut än en gång. Blev väl inte riktigt som väntat någonting, men det blir det ju sällan.
Fredag blev det en mysig middag med en gammal vän och hennes vän bland annat. Mer uppskattat än ni kan tro, från min sida alltså. Sen drog vi vidare på nya äventyr, mot fler vänner både hos Tina, Pernilla och på hotellet. Efter massa tjo och tjim, lite dans, en hel del kramar och glada återseenden och promenad upp på lägret blev det äntligen dags å sova. 

Dan därpå, lördag var jag uppe vid tio och drog mig mot Robertsfors, Gumboda för att dansa lite till. Dock i andra former :P Efter en heldag där med moster och några andra vänner och bekanta vart det mysmiddag återigen.
Den här gången med Stina och Sara. Det spelades spel och skrattades en heldel. När vi tillslut drog oss iväg efter många om och men gick vi åt både ena och andra hållet och sen tillbaka hem till mig pga rätt rimliga skäl. Blev några spurter för en av oss då vi åter gick ut på färd igen, de andra två tog sig genom djungeln för att ta sig dit dem skulle. Tillslut hittade vi till hotellet där vi stannade. Dans å trevliga möten både med nya och gamla ansikten även den här kvällen, sen en visit på tivolit där många glada vänner körde radoibilarna, haha. Sen en liten pizza och en god natts sömn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0