Kort summering

Och ni som tror att jag var full när jag skrev förra inlägget tror fel, det är så man skriver i litauen förstår ni;) hihi .
Förövrigt har jag haft en underbart rolig resa med några av de bästa spbrudarna, dock fattades några! Vi har levt mkt billigt, tex betalat knappt 50 kr per lunch/middag, och god mat va det också. Taxi, frukost och bakismat la vi totalt ner 40 kronor för alla dar. En breezer på affär kostade 10 kr, så vi har helt klart levt i lyx!:) kommer säkert åka tillbaka nån gång, trots alla bitches och fult klädda dudes som hatade utlänningar som de så fint valde att uttrycka sig. Nä men skämt å sido fanns det massa gulliga tanter och endel annat trevligt folk, några britter bland annat:) bilder lägger jag upp när jag kommer hem, så stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0