baratubaratubaarubepbepbephurryboooiitswaitingthereforyou

Hemma i pengsjö nu efter många om och men? Övningskörde iallafall med far min inne i stan idag. Mycket lyckat faktiskt. Handlade liite bilgrejjer och en morsdagspresent. Sen var det race hem mot vännäs för att hinna till enda lektionen idag... dock blev jag 20 minuter sen ändåå. Handlingen till tjejmiddan var helt i onödan, så får väl sälja grejjerna till mor och far annars går de till spillo efterson jag åker till TURKIIET på söndag!!! :D Middan blev iallafall inställd pga bland annat sjukdom, men inget å göra åt saken. Nån får styra upp nåt i juni istället :) Får en limepaj för mig själv nu iallfall, som jag bakade igårkväll, eller så bjuds den på imorgon. Får se hur sugen jag är ikväll helt enkelt! blablabla kan vl sammanfatta detta inlägg, men who cares.. hade nada to do nu så det spann bara på här på tangentbordet.. :P hihi byeeeeeeeeeeee
Lyssnar på den här sköna biten nuu

Kommentarer
Postat av: greta

för dig själv? får inte ens jag smaka..?

2012-05-25 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0