Dagen YODA

Måndag morgon bar det av mot Paradisbadet med tre goda vänner och jag som chaufför med mors bil. Vilken frihetskänsla alltså, ångrar att jag inte tog det tidigare. Efter en dryg timmas bilresa med massa bra musik som Tina valt och en hel del snack och skratt (även hemmagjort rabarbersaft) så var vi framme i Ö-vik. Väl inne på Paradisbadet förstod vi inte om de öppnat eller inte, man minns ju som liten köerna som kunde pågå i vad som iallafall kändes som flera timmar. Men det var öppet iallafall. Pentionärer i mängder när vi väl kom in, vilket ledde till rutchbanorna i princip för oss själva. Men vi började med jacuzzi iallafall. Fyy så skönt. Efter kebabtalldrik, nudelwook eller hamburgare badades det igen. Men nåt av det roligaset var när vi åkte den största rutchkanan med en ring och fyra personer. Jag satt längst bak och lyckades ramla av på nåt sätt. Det var iallafall helt svart i tunneln och jag hamnade en bit bak. Tänkte nu jävlar! Paddlade påsom aldrig förr, åkte på skinkorna och rätt vad det var så svichade jag förbi de andra, kunde inte sluta skratta, shiet vilken fart jag fick. Fäl framme chillade vi runt i strömmen längst ner om ni förstår, där cruisade vi säkert tio minuter utan att nån annan kom åkandes. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0