Easy come, easy go

"Är det här det enda du gör?" Kommentaren lagd av lillebror igår när han kom och hälsade på. Drog några ursäkter och berättade vad mer jag gör än att se på tv.. dock är det alldeles för mycket ledig tid känner jag och efter jul kommer det va dubbelt så mycket fritid. För ett jobb känns svårt att få bara sådär om man ska lita på de arbetssökande vänner jag har.. Efter att de här tankarna väcktes igår så kunde jag inte alls sova inatt, inget ont mot Ludde. Så det blev lite tvtittande för att komma på andra tankar. Men kom iallafall fram till att om jag ska ha nåt att göra efter nyår så måste jag härifrån, hur och vad jag ska göra nån annan stans får jag se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0