Schwammelkalas på g

Hur skönt vore det inte att veta precis vad man skulle göra i framtiden? Jo fruktansvärt skönt faktiskt. På ett sätt tänker jag mig att man ska ta livet som det kommer, spontant så där. Bestämma sig för att resa nån stans, möta massa nytt folk, tjäna lite pengar få nya bekantskaper och erfarenheter. Sen när man kommer hem blir man erbjuden drömjobbet och efter nått år kommer man på nåt helt annat man vill syssla med åsså får man göra det. Bara för att man vill. Men å andra sidan så vill man bara veta nu om man lyckas, och hur man gjorde så man inte tar fel beslut nu.. Förstår ni? Tvekar ni aldrig när ni ska på affären tex, tänk om ni åkte tio minuter tidigare eller senare och på den stunden mötte er livs kärlek, eller råkar ut för en olycka eller hittar en tia på marken? Eller kanske vid större beslut som om man ska spendera pengar på en resa eller inte? De gånger jag har valt att resa iväg har jag aldrig ångrat mig, åker man bara med rätt sällskap och inställning så bler det ju awsome oavsätt. Men sen kan man ju fråga sig om man kan ta fel beslut egentligen.. för det blir ju som det blir, det kan inte bli annorlunda för det blev som det blev. och inte på nåt anant sätt...hahaha
Kanske ödet jag snackar om egentligen, men ett himla svammel blev det iallafall. På återseende mina vänner!
Men hur gott vore det inte med ett stort glas kall rabarbersaft till mitt lilla svammelkalas???
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0